ANIMALS
Animals – Can you guess…?
Karty, dzięki którym przećwiczymy nie tylko nazwy zwierząt, ale również czasownik \’to be\’, \’have got\’ oraz \’can\’.
Zestaw zawiera gotowe zagadki oraz puste szablony do uzupełnienia przez naszych uczniów.
Pomysł na wykorzystanie kart:
Najpierw, nauczyciel czyta opisy zwierząt, a zadaniem dzieci jest odgadnąć o jakie zwierzę chodzi.
Później, dzieci losują puste szablony i sami muszą stworzyć opisy do wylosowanych zwierząt. Uczniowie mogą pracować także w parach lub w małych grupach. Następnie, kolejno czytają swoje opisy, a dzieci z pozostałych grup muszą zgadnąć, jakie to zwierzę.
Grupa, która odgadnie jako pierwsza zdobywa punkt. Wygrywa drużyna z największą ilością punktów.
11 lutego 2020 @ 16:49
❤️💗❤️
11 lutego 2020 @ 19:05
❤
11 lutego 2020 @ 19:03
Piękne materiały, dziękuję!
11 lutego 2020 @ 19:05
Cała przyjemność po mojej stronie 🙂
25 lutego 2020 @ 00:10
Super materiały. Dziękuję:)
25 lutego 2020 @ 08:32
Cieszę się, że się przydadzą! 🙂